Повече от 20 г. наградите „Златна мартеница” , инициатива на Съюз „Произведено в България”, вдъхват надежда, кураж и самочувствие на българските производители

06.03.2017

Повече от 20 г. наградите „Златна мартеница” , инициатива на Съюз „Произведено в България”, вдъхват надежда, кураж и самочувствие на българските производители, на тези, които осигуряват препитание и бъдеще за страната

 

Шест фирми получиха наградите "Златни мартеници" на съюза "Произведено в България"

Наградите бяха раздадени от президента Румен Радев, политика Петър Кънев, служебния министър на икономиката Теодор Седларски и колегата му от земеделското ведомство Христо Бозуков, главният изпълнителен директор на Първа инвестиционна банка Васил Христов,тъй като банката традиционно подпомага българските производители, много представители на родния бизнес и др.

Държавният глава акцентира, че от това какво, колко и с какво качество се произвежда у нас зависи просперитета на страната ни. И допълни, че работата на държавниците е да подпомагат хората, които са поели риска и предизвикателството да правят бизнес в България. Радев обеща да се намалят административните и бюрократични тежести за тях. "Благодаря ви, че налагате нашите марки, че качеството ви не отстъпва на никой в този глобален свят", каза Радев. 

"Златна мартеница" за микро, макро или средно предприятие, създало затворен цикъл на производство на традиционни български продукти, получи "Матанд ЕООД". Наградата бе връчена от Петър Кънев.

На церемонията бяха връчени шест награди Златна мартеница. Служебният министър на икономиката награди "Камакс" за иновативно, високтехнологично, малко и средно предприятие. Фирмата е българо-­чешка и произвежда слънцезащитни продукти.

Служебният министър на земеделието награди "Клас олио" за сериозни успехи при налагане на български продукт на вътрешни и международни пазари.

Третата награда е за компания, наложила на пазара продукти под собствена търговска марка изавоювала доверието на българските потребители ­ "Балдаран спринг".

На годишните награди „Златна мартеница“ БНТ2 получи приза за активна журналистическа позиция в подкрепа на българското производство – отличието е за кампанията на новините „Купувам българско“. Това е една от най-мащабните социално отговорни кампании на обществената медия. Чрез нея вече три години показваме проблемите на българските производители и съдействаме за тяхното решаване.

Голямата награда „Златна мартеница” за успешен стартъп  получи  BIO G, които произвеждат бебешка козметика. След като главният изпълнителен директор на Първа инвестиционна банка Васил Христов връчи голямата награда, той се обърна към представителите на бизнеса с думите: всички българи, които искат да произвеждат нещо, могат да се обърнат към банката, което прозвуча повече от окуражително.

http://www.bulgaria.utre.bg/2017/03/02/417782-vruchiha_nagradite_zlatna_martenitsa

 

« назад

ВРЪЗКИ
ПИШЕТЕ НИ