Съюз “Произведено в България” връчи за 25-та поредна година наградите “Златна мартеница” за принос към бизнеса у нас

10.03.2019

Съюз “Произведено в България” връчи за 25-та поредна година  наградите “Златна мартеница” за принос към бизнеса у нас

 

За 25-ти пореден път сдружението „Произведено в България – съюз на малкия и среден бизнес” връчи годишните награди “Златна мартеница”. Победителите бяха обявени на церемония в Гранд Хотел София на 6 март в присъствието на Президента на България Румен Радев и представители на родния държавен, политически и бизнес елит. 

Наградата “Златна мартеница” е учредена от Съюз “Произведено в България”, за да подпомогне съживяването на българските производства и услуги и повишаването на тяхната конкурентоспособност у нас и навън. Ежегодният приз е вдъхновен от уникалния български обичай Закичване с мартеница като пожелание за благополучие и здраве. 

Тазгодишните награди се връчиха в 5 категории: за компания, наложила на пазара успешна търговска марка и завоювала доверието на родните потребители; за успешно стартирала компания с иновативно производство; за политик, отстояващ интересите на българския бизнес; за стартираща компания и за женско предприемачество. 

Първата “Златна мартеница” тази година отиде при Зора ММС” ООД - дружество, утвърдило се като собственик на една от най-големите търговски вериги у нас. ЗОРА е верига магазини, която не просто дава на хората достъп до технологиите. Амбицията й, на базата на натрупания 27-годишен опит, е да доставя на клиентите си пълноценни изживявания. През 2016 г. тя промени корпоративната си идентичност, но тъй като доверие се гради не само с дизайн, а и с функционалност, от ЗОРА работят върху поддържането на постоянно и разнообразно портфолио, включващо целия спектър от уреди за дома и семейството, предлагани от световни производители. Предстои дигитализация, която ще оптимизира обслужването на клиентите и ще допринесе за социално-отговорната политика на компанията. През 2019 г. ЗОРА ще продължи да открива нови магазини и работни места, увериха от компанията. 

Със “Златна мартеница” за успешно стартирало иновативно производство бе наградено „Нухелт” АД - дружество, което произвежда здравословни снаксове от кафяв пълнозърнест ориз без пържене, със 100% натурални съставки, без глутен, без ГМО, без консерванти и глутамат. През ноември 2018 г. Нухелт АД навърши 2 години, през които постигна силно присъствие на българския пазар и развитие на експорта, достигайки 6 континента и 55 държави. RiceUP! е единственият оризов чипс в Европа, произвеждан от цели зърна пълнозърнест ориз, а не от оризови пелети. Така стъпката от чистата 

суровина до крайния продукт е само една и здравословните ползи на оризовото зърно са съхранени в най-голяма степен. 

Със “Златна мартеница” беше отличен и г-н Йордан Цонев като политик, отстояващ интересите на българския бизнес. Зам.-председателят на Комисията по бюджет и финанси в 44-то Народно Събрание заслужи приза с дългогодишния си принос за подобряване на бизнес средата в България. 

„Златна мартеница” за успешно стартиращо предприятие получи IT компанията 


 

« назад

ВРЪЗКИ
ПИШЕТЕ НИ